Proponuję różne spotkania, pokazy, warsztaty i konsultacje indywidualne. Poniżej przedstawiam przykładową tematykę:

  • warsztaty chustowe dla mam i tatusiów niemowląt i dzieci nie utrzymujących główki (zakres warsztatu obejmuje wstęp teoretyczny, krótki wykład o fizjologii noszenia i potrzebach noworodków i niemowląt oraz o odruchach: Moro i tonicznym szyjnym asymetrycznym, chustowe bhp, nauka wiązań: kieszonka i kołyska w 2x)
  • warsztaty chustowe dla mam i tatusiów niemowląt utrzymujących główkę (zakres warsztatu obejmuje wstęp teoretyczny, krótki wykład o fizjologii noszenia i potrzebach niemowląt oraz o odruchach: Moro i tonicznym szyjnym asymetrycznym, chustowe bhp, nauka wiązań: kieszonka, kangurek, 2x)
  • warsztaty chustowe dla mam i tatusiów niemowląt siedzących (zakres warsztatu obejmuje wstęp teoretyczny, krótki wykład o fizjologii noszenia i potrzebach niemowląt oraz o rozwoju psychoruchowym niemowląt siedzących, chustowe bhp, nauka wiązań: 2x, kangurek na biodrze, chusta kółkowa)
  • warsztaty chustowe dla mam i tatusiów dzieci chodzących (zakres warsztatu obejmuje wstęp teoretyczny, krótki wykład o fizjologii noszenia i potrzebach małych dzieci, chustowe bhp, nauka wiązań: 2x, plecach prosty)
  • warsztaty plecaczkowe dla mam i tatusiów niemowląt siedzących i biegających (zakres warsztatu obejmuje wstęp teoretyczny, krótki wykład o fizjologii noszenia i potrzebach małych dzieci, chustowe bhp, nauka wiązań: plecach prosty, plecak z krzyżem, plecak hanti)
  • warsztaty z noszenia w nosidłach miękkich (przeznaczony jest dla dzieci co najmniej siedzących, najczęściej zainteresowani są nimi tatusiowie, zakres warsztatu obejmuje wstęp teoretyczny, krótki wykład o fizjologii noszenia i potrzebach małych dzieci oraz jak odróżnić nosidło ergonomiczne od „wisiadła”, prezentacja nosideł ergonomicznych, chustowe bhp, nauka noszenia na przodzie, na plecach i na biodrze) – tutaj możliwa jest większa liczba osób uczestniczących
  • nosidło? ok, ale jakie?! (przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcieliby poznać różne rodzaje nosideł miękkich, możliwa większa liczba uczestników, na spotkaniu opowiem o idei noszenia w nosidłach, pokażę różnicę między nosidłem a chustą, zaprezentuję kilka nosideł klamrowych, hybrydę, onbuhimo, mei-tai, chusto-MT, podaegi)
  • chusta? ok, ale jaka?! (spotkanie ma na celu pomoc w podjęciu decyzji o zakupie chusty, możliwa większa liczba uczestników, na spotkaniu opowiem o rodzajach chust, rodzajach splotów, materiałach, firmach, zaprezentuję kilkadziesiąt chust z możliwością dotykania i próbowania wiązań, pomogę podjąć decyzję w zakupie)
  • spotkanie pt. nosidła w różnych kulturach (spotkanie-pogadanka o noszeniu dzieci w dawnej Polsce, w Afryce oraz w Azji, prezentacja różnych nosideł, możliwa większa liczba uczestników)
  • warsztaty z noszenia w afrykańskiej kandze (dla rodziców dzieci siedzących, zakres warsztatu obejmuje wstęp teoretyczny, krótki wykład o fizjologii noszenia, kangowe bhp, jak uszyć sobie kangę, nauka motania kangi)
  • warsztaty z noszenia w chuście kółkowej i pouchu (dla rodziców dzieci co najmniej samodzielnie trzymających główkę, zakres warsztatu obejmuje wstęp teoretyczny, krótki wykład o fizjologii noszenia, chustowe bhp, nauka noszenia w chuście na biodrze, brzuchu i plecach).
  • taniec w chuście (dla każdego rodzica noszącego, nauka tańca z chustą, zakres nauki obejmuje wstęp teoretyczny oraz ćwiczenia w chuście)
  • chusta nie tylko do noszenia (spotkanie dla każdego rodzica posiadającego chustę lub planującego ją nabyć, pogadanka z pokazami do czego może służyć chusta oprócz noszenia dzieci: w czasie ciąży, w trakcie porodu, w połogu, hamak, łóżeczko turystyczne, w samochodzie, ubranie, na wycieczce i pikniku).

Grupa warsztatowa chustowa nie powinna liczyć więcej niż 5 dzieci bo inaczej trudno będzie przeprowadzić warsztaty profesjonalnie. W przypadku większej ilości chętnych nie będzie to już warsztat a spotkanie chustowe (prezentacja). Warsztaty z noszenia w kandze, nosidłach i chuście kółkowej oraz pouchu nie mają takich ograniczeń ale trzeba pamiętać, że im więcej osób tym mniej się nauczą ;)